DORAZILO MI OBLEČENIE, KTORÉ MI VEĽKOSTNE NESEDÍ, ČO TERAZ?

Aj to sa občas stáva a nie je potreba prepadať panike. Tovar je možné do 14 dní nepoužitý a nepoškodený vrátiť a my Vám ho vymeníme za inú veľkosť. Pri výmene objednávame sami dopravu priamo k zákazníkovi a navyše ju aj hradíme.

AKO PREBEHNE VÝMENA?

Ak vám objednaný tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, môžete ho počas 14 dní po obdržaní vymeniť. Do balíčka alebo obálky tovar zabaľte spolu s vyplneným formulárom a napíšte na neho text "Výmenná zásielka". Následne kontaktujte naše reklamačné oddelenie na emailovej adrese reklamace@wayfarer.cz so žiadosťou o výmenu.

Vzor emailu:

Dobrý deň,

chcel by som požiadať o výmenu objednávky s číslom 123456 (číslo Vašej objednávky). Jedná sa o pánsku mikinu Paco modrej farby vo veľkosti M. Z dôvodu nevhodne zvolenej veľkosti by som ho potreboval vymeniť za Paco modrej farby vo veľkosti L.

Děkuji. Jan Novák, tel. 111 222 333

Akonáhle Vám potvrdíme termín odoslania nového tovaru, kuriér Vám ho privezie a balíčky si iba vymeníte. Spätné zaslanie tovaru je možné len v pôvodnom stave bez známok používania. Výmenná zásielka musí obsahovať vyplnený reklamačný formulár.

Pri výmene zásielky zadarmo využívame služby kuriérskej spoločnosti GLS, ktorú odosielame v najbližšom možnom termíne od prijatia Vašej požiadavky.

Máte nejasnosti alebo uprednostňujete telefonický kontakt? Sme Vám k dispozícii na telefónnom čísle
00421 322 399 532 a radi poradíme.

PODMIENKY VÝMENY ZDARMA

Tovar musí byť vrátený kompletný a nesmie javiť známky opotrebenia, používania či pranie. Služba je výhradne určená pre výmenu veľkostí a pre zákazníkov, ktorým dorazil tovar poškodený alebo sa akokoľvek odlišuje od objednaného tovaru.