Dorazilo mi oblečenie, ktoré mi veľkostne nesedí, čo teraz?

Aj to sa občas stáva a nie je potreba prepadať panike. Tovar je možné do 14 dní nepoužitý a nepoškodený vrátiť a my Vám ho vymeníme za inú veľkosť. Pri výmene objednávame sami dopravu priamo k zákazníkovi a navyše ju aj hradíme.

 

Ako postupovať, keď chcem tovar vymeniť?

Stala sa niekde chybička a vy nie ste s tovarom spokojený? Ak sa vám náš produkt z akéhokoľkek dôvodu nepáči alebo vám nesedí, je možné ho bezplatne vymeniť do 14 dní po obdržaní. 

Postup tejto výmeny je jednoduchý a zvládnete to ľavou zadnou!

1. Objednajte si bezplatnú výmenu na vymena.wayfarer.sk
2. Tovar znova zabaľte tak, aby sa k nám dostalo nepoškodené a pridajte do balíčka tento reklamačný formulár
3. Akonáhle Vám potvrdíme termín odoslania nového produktu, kuriér Vám ho privezie a balíčky si iba vymeníte

Spätné zaslanie produktu je možné iba v pôvodnom stave bez známok používania. Výmenná zásielka musí obsahovať vyplnený reklamačný formulár.
Pri výmene zásielky zdarma využívame služby kuriérskej spoločnosti GLS, ktorou odosielame v najbližšom možnom termíne od prijatia vašej požiadavky.

Máte nejasnosti alebo uprednostňujete telefonický kontakt? Sme Vám k dispozícii na telefónnom čísle 00421 233 006 800 a radi Vám poradíme.

 

Podmienky výmeny zdarma

Tovar musí byť vrátený kompletný a nesmie javiť známky opotrebenia, používania či pranie. Služba je výhradne určená pre výmenu veľkostí a pre zákazníkov, ktorým dorazil tovar poškodený alebo sa akokoľvek odlišuje od objednaného tovaru.

Spodné prádlo nie je možné z hygienických dôvodov vrátiť ani vymeniť.

 

Odstúpenie od zmluvy - vrátenie tovaru zdarma

Nesplnil objednaný tovar Vaše očakávania? V takomto prípade nám ho môžete do 14 dní odo dňa doručenia vrátiť bez udania dôvodu. Stačí, keď ho v nepoškodenom stave zašlete spať spolu s týmto vyplneným formulárom a budú Vám vrátené peniaze. Prepravu nevyhovujúceho tovaru platíme my.

Ako vrátiť tovar zdarma?

  1. Objednajte kuriéra spoločnosti GLS tu. Ten si pre zásielku príde na Vami zvolenú adresu.
  2. Ku dôkladne zabalenému a nepoškodenému tovaru priložte vyplnený formulár.
  3. Po prijatí balíčku na reklamačnom oddelení vrátime peniaze späť na Váš účet.

Peniaze za tovar Vám zašleme na Váš bankoví účet čo najskôr, najneskôr však do 14 dní od prijatia reklamácie. Vrátený tovar musí byť v nepoužitom stave.