Titulka
Užívateľ
Užívateľ
×

Registrácia

Informácie o profilu

Prihlasovacie údaje

alebo sa prihlásiť

First name is required!
Last name is required!
First name is not valid!
Last name is not valid!
This is not an email address!
Email address is required!
This email is already registered!
Password is required!
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Terms and Conditions are required!
Email or Password is wrong!

Predĺžená vianočná lehota na bezplatnú výmenu a vrátenie tovaru.

Ak sa obávaš, že sa netrafíš do vkusu toho druhého, nezúfaj! Predĺžili sme lehotu na bezplatnú výmenu a vrátenie tovaru a to od 1. 11. 2018 do 30. 1. 2019.

Čo keď mi oblečenie nebude sedieť?

Pokiaľ tovar bude vrátený kompletný, v pôvodnom stave a nebude javiť známky opotrebenia a používania, nie je problém veľkosť vymeniť. S tovarom musí byť zaslaný reklamačný formulár. Tovar NEzasielajte na dobierku, nebol by prijatý.

 

Čo ked sa mi tovar nebude páčiť?

Kupujúci má nárok na odstúpenie od kúpnej zmluvy do 14-tich dní od obdržania tovaru bez udania dôvodu. V takom prípade odošlite nepoškodený tovar spoločne s vyplneným formulárom pre vrátenie tovaru  na adresu Reklamácia - X-Trader.cz s.r.o. Marko Logistic, s.r.o., Depo 24, Hviezdoslavova 68, 010 01 Žilina, Slovenská republika.

 

Kedy mi objednaný tovar dorazí?

Pri objednávke na dobierku štandardne dodržujeme dobu dodania 24-48 hodin od prijatia objednávky (okrem nepracovných dní). Pokiaľ zvolíte platbu prevodom, bude tovar odoslaný do 24 h od prijatia Vašej platby na náš bankový účet.

 

Kde nájdem faktúru k dodanému tovaru?

Faktúra za objednaný tovar Vám bude doručená v elektronickej podobe na Váš e-mail  v deň doručenia zásielky. V prípade, že sa tak nestane, poprípade požadujete doručenia faktúry v papierovej podobe, zažiadajte si o faktúru bezodkladne na e-mail info@x-trader.sk.

 

Predáváte aj iné okuliare než tie, ktoré sú vystavené v e-shope?

Nie, všetky okuliare, ktoré máme skladom, sú vystavené v e-shope.

 

Čo keď mi okuliare nebudú sedieť?

V prípade, že by Vám okuliare nesedeli, tak ich bezodkladne po obdržaní zašlite spoločně s vyplneným reklamačným formulárom späť na adresu našej firmy uvedenou vo formulári. Budú Vám vrátené peniaze za tovar.

 

Čo keď mi tovar príde poškodený?

V prípade, že Vám tovar príde akokoľvek poškodený, tak ho bezodkladne po obdržaní zašlite společno s vyplneným reklamačným formulárom späť na adresu našej firmy uvedenou vo formulári a my Vám obratom zašleme tovar nový.

 

Odesielate tovar do Česka?

Tovar zakúpený na e-shope Wayfarer.sk do Česka nezasielame. Pre zákazníkov s dodacou adresou v Česku funguje partnerský e-shop Wayfarer.cz.

 

Veľkoobchod

Pre potenciálnych obchodných partnerov, ktorí by mali záujem o náš tovar vo väčšom množstve, máme pripravený veľkoobchodný cenník, ktorý Vám radi pošleme. 

Attention,

unfortunately our new system does not remember your old password, but do not despair!

Your new password will arrive in the e-mail.