Titulka
Užívateľ
Užívateľ
×

Registrácia

Informácie o profilu

Prihlasovacie údaje

alebo sa prihlásiť

First name is required!
Last name is required!
First name is not valid!
Last name is not valid!
This is not an email address!
Email address is required!
This email is already registered!
Password is required!
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Terms and Conditions are required!
Email or Password is wrong!

Predĺžená vianočná lehota na bezplatnú výmenu a vrátenie tovaru.

Ak sa obávaš, že sa netrafíš do vkusu toho druhého, nezúfaj! Predĺžili sme lehotu na bezplatnú výmenu a vrátenie tovaru a to od 1. 11. 2018 do 30. 1. 2019.

Reklamácia do 14 dní po prijatí zásielky

VÝMENA TOVARU ZADARMO

  • Nesedí Ti veľkosť objednaného oblečenia?
  • Dorazil Ti poškodený tovar?
  • Dostal si odlišný tovar, ako si si objednal?

Peniaze za tovar Ti vrátime na tvoj bankový účet čo najskôr, najneskôr však do 30 dní odo dňa prijatia tvojej reklamácie. Ak vraciaš tovar, kvôli ktorému klesne suma zostávajúcich produktov v objednávke pod 70 €, bude čiastka za vrátený tovar ponížená o cenu poštovného, ktorý si mal pôvodne zdarma. Vrátený tovar musí byť v nepoužitom stave.

Ak Ti objednaný tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, môžeš ho počas 14 dní po obdržaní vymeniť. Pri výmene objednávame sami dopravu priamo k zákazníkovi a navyše ju aj hradíme.

Bližšie informácie k výmene zadarmo nájdeš TU.

ODSTÚPENIE OD ZMLUVY - VRÁTENIE TOVARU ZDARMA

Nesplnil objednaný tovar tvoje očakávania? V takomto prípade nám ho môžeš do 14 dní odo dňa doručenia vrátiť bez udania dôvodu. Stačí, keď ho v nepoškodenom stave zašleš späť spolu s týmto vyplneným formulárom a budú Ti vrátené peniaze. Prepravu nevyhovujúceho tovaru platíme my.

Ako vrátiť tovar zdarma?

  1. Objednaj kuriéra spoločnosti GLS tu. Ten si pre zásielku príde na tebou zvolenú adresu.
  2. Ku dôkladne zabalenému a nepoškodenému tovaru prilož vyplnený formulár.
  3. Po prijatí balíčku na reklamačnom oddelení vrátime peniaze späť na tvoj účet.

Peniaze za tovar Ti zašleme na tvoj bankový účet čo najskôr, najneskôr však do 14 dní od prijatia reklamácie. Vrátený tovar musí byť v nepoužitom stave.

Spodné prádlo nie je možné z hygienických dôvodov vrátiť ani vymeniť.

 

Reklamácia po 14 dňoch od prijatia zásielky

ZÁRUČNÁ DOBA

Záručná lehota na všetok tovar je 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim. Záruka je poskytovaná na skryté chyby materiálu (výrobné chyby), ktoré neboli viditeľné pri zakúpení tovaru.

ZÁRUKA SA NEVZŤAHUJE NA

  • Mechanické poškodenie, ktoré vzniklo po prevzatí tovaru
  • Opotrebovanie tovaru vplyvom jeho používania
  • Závady, ktoré vznikli zaobchádzaním s tovarom v rozpore s návodom na použitie, pokyny pre používateľa alebo v rozpore s obvyklým používaním, ďalej neodborným zaobchádzaním, obsluhou alebo zanedbaním starostlivosti o tovar.
  • Pokyny pre používateľov - hodinky

AKO POSTUPOVAŤ PŘI REKLAMÁCIÍ

Zvoľ jednu z nasledujúcich možností pre zaslanie tovaru na reklamačné oddelenie:

1. Objednanie kuriéra GLS (vrátenie zdarma)

  • Objednaj kuriéra spoločnosti GLS tu.
  • Ku dôkladne zabalenému tovaru prilož vyplnený reklamačný formulár.
  • Kuriér si pre zásielku príde na tebou zvolenú adresu.
  • Po prijatí balíčku na reklamačnom oddelení posúdime tvoju reklamáciu a budeme ťa kontaktovať.

2. Zaslanie reklamácie pomocou vlastného spôsobu dopravy

  • Reklamovaný tovar spoločne s vyplneným reklamačným formulárom zašli na adresu: Reklamácia - X-Trader.cz s.r.o. Marko Logistic, s.r.o., Depo 24, Hviezdoslavova 68, 010 01 Žilina, Slovenská republika

V prípade akýchkoľvek nejasností sa obráť na naše reklamačné oddelenie na emaily reklamace@wayfarer.cz, prípadne na tel. čísle 00420 228 885 555.

Spodné prádlo nie je možné z hygienických dôvodov vrátiť ani vymeniť.

 

Záverečné ustanovenie

Tento reklamačný poriadok je vydaný v súlade s občianským zákonníkom (č. 89/2012 Sb.). 

Tento reklamačný poriadok nadobúda platnosť dňa 1. januára 2014 a ruší všetky predchádzajúce ustanovenia a zvyklosti v súvislosti so zárukou na tovar a reklamačným riadením.

Spoločnosť X-Trader.cz s.r.o. si vyhradzuje právo na zmeny tohto reklamačného poriadku bez predchádzajúceho upozornenia.

Attention,

unfortunately our new system does not remember your old password, but do not despair!

Your new password will arrive in the e-mail.