Dorazilo mi oblečenie, ktoré mi veľkostne nesedí, čo teraz?

Aj to sa občas stáva a nie je potreba prepadať panike. Tovar je možné do 30 dní nepoužitý a nepoškodený vrátiť a my Vám ho vymeníme za inú veľkosť. Pri výmene objednávame sami dopravu priamo k zákazníkovi.

Ako postupovať, keď chcem tovar vymeniť?

Stala sa niekde chybička a Vy nie ste s tovarom spokojný? Ak sa Vám náš produkt z akéhokoľkek dôvodu nepáči alebo Vám nesedí, je možné ho bezplatne vymeniť do 30 dní po obdržaní. 
Postup tejto výmeny je jednoduchý a zvládnete to ľavou zadnou!

  1. Objednajte si bezplatnú výmenu tu.
  2. Tovar znova zabaľte tak, aby sa k nám dostal nepoškodený a pridajte do balíčka tento reklamačný formulár.
  3. Akonáhle Vám potvrdíme termín odoslania nového produktu, kuriér Vám ho privezie a balíčky si iba vymeníte.

Spätné zaslanie produktu je možné iba v pôvodnom stave bez známok používania. Výmenná zásielka musí obsahovať vyplnený reklamačný formulár.
Pri výmene zásielky zdarma využívame služby kuriérskej spoločnosti GLS, ktorou odosielame v najbližšom možnom termíne od prijatia vašej požiadavky.

Máte nejasnosti alebo uprednostňujete telefonický kontakt? Sme k dispozícií na telefónnom čísle +421 233 006 800 a radi Vám poradíme.

Podmienky výmeny zdarma

Tovar musí byť vrátený kompletný a nesmie javiť známky opotrebenia, používania či pranie. Služba je výhradne určená pre výmenu veľkostí a pre zákazníkov, ktorým dorazil tovar poškodený alebo sa akokoľvek odlišuje od objednaného tovaru.

Spodné prádlo nie je možné z hygienických dôvodov vrátiť ani vymeniť.

Search engine powered by ElasticSuite