Dorazilo mi oblečenie, ktoré mi veľkostne nesedí, čo teraz?
Aj to sa občas stáva a nie je potreba prepadať panike. Tovar je možné do 30 dní nepoužitý a nepoškodený vrátiť a my Vám ho vymeníme za inú veľkosť. Pri výmene objednávame sami dopravu priamo k zákazníkovi.
Ako postupovať, keď chcem tovar vymeniť?
Stala sa niekde chybička a Vy nie ste s tovarom spokojný? Ak sa Vám náš produkt z akéhokoľkek dôvodu nepáči alebo Vám nesedí, je možné ho bezplatne vymeniť do 30 dní po obdržaní.
Postup tejto výmeny je jednoduchý a zvládnete to ľavou zadnou!
- Objednajte si bezplatnú výmenu tu.
- Tovar znova zabaľte tak, aby sa k nám dostal nepoškodený a pridajte do balíčka tento reklamačný formulár.
- Akonáhle Vám potvrdíme termín odoslania nového produktu, kuriér Vám ho privezie a balíčky si iba vymeníte.
Spätné zaslanie produktu je možné iba v pôvodnom stave bez známok používania. Výmenná zásielka musí obsahovať vyplnený reklamačný formulár.
Pri výmene zásielky zdarma využívame služby kuriérskej spoločnosti GLS, ktorou odosielame v najbližšom možnom termíne od prijatia vašej požiadavky.
Máte nejasnosti alebo uprednostňujete telefonický kontakt? Sme k dispozícií na telefónnom čísle +421 233 006 800 a radi Vám poradíme.
Podmienky výmeny zdarma
Tovar musí byť vrátený kompletný a nesmie javiť známky opotrebenia, používania či pranie. Služba je výhradne určená pre výmenu veľkostí a pre zákazníkov, ktorým dorazil tovar poškodený alebo sa akokoľvek odlišuje od objednaného tovaru.
Spodné prádlo nie je možné z hygienických dôvodov vrátiť ani vymeniť.