×

Registrácia

Informácie o profilu

Prihlasovacie údaje

alebo sa prihlásiť

Musíš zadať meno
Musíš zadať priezvisko
First name is not valid!
Last name is not valid!
This is not an email address!
Musíš zadať e-mailovú adresu
This email is already registered!
Robot detected, account not created.
Musíš zadať heslo
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Musíš súhlasiť s obchodnými podmienkami
Zle zadaný email alebo heslo

Dorazilo mi oblečenie, ktoré mi veľkostne nesedí, čo teraz?

Aj to sa občas stáva a nie je potreba prepadať panike. Tovar je možné do 30 dní nepoužitý a nepoškodený vrátiť a my Vám ho vymeníme za inú veľkosť. Pri výmene objednávame sami dopravu priamo k zákazníkovi.

Nakupujte darčeky bez obáv. Predlžujeme dobu na výmenu aj vrátenie tovaru až do 31. januára 2020!

 

Ako postupovať, keď chcem tovar vymeniť?

Stala sa niekde chybička a Vy nie ste s tovarom spokojný? Ak sa Vám náš produkt z akéhokoľkek dôvodu nepáči alebo Vám nesedí, je možné ho bezplatne vymeniť do 30 dní po obdržaní. 

Postup tejto výmeny je jednoduchý a zvládnete to ľavou zadnou!

1. Objednajte si bezplatnú výmenu tu.
2. Tovar znova zabaľte tak, aby sa k nám dostal nepoškodený a pridajte do balíčka tento reklamačný formulár.
3. Akonáhle Vám potvrdíme termín odoslania nového produktu, kuriér Vám ho privezie a balíčky si iba vymeníte.

Spätné zaslanie produktu je možné iba v pôvodnom stave bez známok používania. Výmenná zásielka musí obsahovať vyplnený reklamačný formulár.
Pri výmene zásielky zdarma využívame služby kuriérskej spoločnosti GLS, ktorou odosielame v najbližšom možnom termíne od prijatia vašej požiadavky.

Máte nejasnosti alebo uprednostňujete telefonický kontakt? Sme k dispozícií na telefónnom čísle 00421 233 006 800 a radi Vám poradíme.

 

Podmienky výmeny zdarma

Tovar musí byť vrátený kompletný a nesmie javiť známky opotrebenia, používania či pranie. Služba je výhradne určená pre výmenu veľkostí a pre zákazníkov, ktorým dorazil tovar poškodený alebo sa akokoľvek odlišuje od objednaného tovaru.

Spodné prádlo nie je možné z hygienických dôvodov vrátiť ani vymeniť.

Attention,

unfortunately our new system does not remember your old password, but do not despair!

Your new password will arrive in the e-mail.