Titulka
Užívateľ
Užívateľ
×

Registrácia

Informácie o profilu

Prihlasovacie údaje

alebo sa prihlásiť

First name is required!
Last name is required!
First name is not valid!
Last name is not valid!
This is not an email address!
Email address is required!
This email is already registered!
Password is required!
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Terms and Conditions are required!
Email or Password is wrong!

Predĺžená vianočná lehota na bezplatnú výmenu a vrátenie tovaru.

Ak sa obávaš, že sa netrafíš do vkusu toho druhého, nezúfaj! Predĺžili sme lehotu na bezplatnú výmenu a vrátenie tovaru a to od 1. 11. 2018 do 30. 1. 2019.

Dorazilo mi oblečenie, ktoré mi veľkostne nesedí, čo teraz?

Aj to sa občas stáva a nie je potreba prepadať panike. Tovar je možné do 14 dní nepoužitý a nepoškodený vrátiť a my Ti ho vymeníme za inú veľkosť. Pri výmene objednávame sami dopravu priamo k zákazníkovi a navyše ju aj hradíme.

 

Ako postupovať, keď chcem tovar vymeniť?

Stala sa niekde chybička a ty nie si s tovarom spokojný? Ak sa ti náš produkt z akéhokoľkek dôvodu nepáči alebo ti nesedí, je možné ho bezplatne vymeniť do 14 dní po obdržaní. 

Postup tejto výmeny je jednoduchý a zvládnete to ľavou zadnou!

1. Objednaj si bezplatnú výmenu tu.
2. Tovar znova zabaľ tak, aby sa k nám dostalo nepoškodené a pridaj do balíčka tento reklamačný formulár.
3. Akonáhle Ti potvrdíme termín odoslania nového produktu, kuriér Ti ho privezie a balíčky si iba vymeníte.

Spätné zaslanie produktu je možné iba v pôvodnom stave bez známok používania. Výmenná zásielka musí obsahovať vyplnený reklamačný formulár.
Pri výmene zásielky zdarma využívame služby kuriérskej spoločnosti GLS, ktorou odosielame v najbližšom možnom termíne od prijatia vašej požiadavky.

Máš nejasnosti alebo uprednostňuješ telefonický kontakt? Sme Ti k dispozícií na telefónnom čísle 00421 233 006 800 a radi Ti poradíme.

 

Podmienky výmeny zdarma

Tovar musí byť vrátený kompletný a nesmie javiť známky opotrebenia, používania či pranie. Služba je výhradne určená pre výmenu veľkostí a pre zákazníkov, ktorým dorazil tovar poškodený alebo sa akokoľvek odlišuje od objednaného tovaru.

Spodné prádlo nie je možné z hygienických dôvodov vrátiť ani vymeniť.

Attention,

unfortunately our new system does not remember your old password, but do not despair!

Your new password will arrive in the e-mail.