Reklamácia do 30 dní po prijatí zásielky

VÝMENA TOVARU ZADARMO

  • Nesedí Ti veľkosť objednaného oblečenia?
  • Dorazil Ti poškodený tovar?
  • Dostal si odlišný tovar, ako si si objednal?

Peniaze za tovar Ti vrátime na tvoj bankový účet čo najskôr, najneskôr však do 30 dní odo dňa prijatia tvojej reklamácie. Ak vraciaš tovar, kvôli ktorému klesne suma zostávajúcich produktov v objednávke pod 70 €, bude čiastka za vrátený tovar ponížená o cenu poštovného, ktorý si mal pôvodne zdarma. Vrátený tovar musí byť v nepoužitom stave.

Ak Ti objednaný tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, môžeš ho počas 30 dní po obdržaní vymeniť.

Bližšie informácie k výmene zadarmo nájdeš TU.

ODSTÚPENIE OD ZMLUVY - VRÁTENIE TOVARU

Nesplnil objednaný tovar vaše očakávania? V takomto prípade nám ho môžete do 30 dní odo dňa doručenia vrátiť bez udania dôvodu. Stačí, keď ho v nepoškodenom stave zašlete späť spolu s vyplneným formulárom a budú vám vrátené peniaze.

Odstúpenie od zmluvy - vrátenie tovaru

Nesplnil objednaný tovar vaše očakávania? V takomto prípade nám ho môžete do 30 dní odo dňa doručenia vrátiť bez udania dôvodu. Stačí, keď ho v nepoškodenom stave zašlete späť spolu s vyplneným formulárom a budú vám vrátené peniaze.

Ako vrátiť tovar?

GLS

  1. Objednajte si kuriéra spoločnosti GLS tu.
  2. K starostlivo zabalenému a nepoškodenému tovaru priložte vyplnený formulár.
  3. Po prijatí balíka na reklamačnom oddelení vrátime peniaze najneskôr do 14 dní späť na váš účet.

Zasielkovna

  1. Službu môžete využiť iba pokiaľ ste svoj tovar objednali cez Zásielkovňu a len na pobočke, ktorá je zároveň podacím miestom.
  2. Pokračujte podľa pokynov tu.
  3. K starostlivo zabalenému a nepoškodenému tovaru priložte vyplnený formulár.
  4. Po prijatí balíka na reklamačnom oddelení vrátime peniaze najneskôr do 14 dní späť na váš účet.

Spodné prádlo nie je možné z hygienických dôvodov vrátiť ani vymeniť.

Reklamácia po 30 dňoch od prijatia zásielky

ZÁRUČNÁ DOBA

Záručná lehota na všetok tovar je 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim. Záruka je poskytovaná na skryté chyby materiálu (výrobné chyby), ktoré neboli viditeľné pri zakúpení tovaru.

ZÁRUKA SA NEVZŤAHUJE NA

  • Mechanické poškodenie, ktoré vzniklo po prevzatí tovaru
  • Opotrebovanie tovaru vplyvom jeho používania
  • Závady, ktoré vznikli zaobchádzaním s tovarom v rozpore s návodom na použitie, pokyny pre používateľa alebo v rozpore s obvyklým používaním, ďalej neodborným zaobchádzaním, obsluhou alebo zanedbaním starostlivosti o tovar.
  • Pokyny pre používateľov - hodinky

AKO POSTUPOVAŤ PŘI REKLAMÁCIÍ

Zvoľ jednu z nasledujúcich možností pre zaslanie tovaru na reklamačné oddelenie:

Objednanie kuriéra GLS

  1. Objednaj kuriéra spoločnosti GLS tu.
  2. Ku dôkladne zabalenému tovaru prilož vyplnený reklamačný formulár.
  3. Kuriér si pre zásielku príde na tebou zvolenú adresu.
  4. Po prijatí balíčku na reklamačnom oddelení posúdime tvoju reklamáciu a budeme ťa kontaktovať.

Objednanie cez Zásielkovňu

  1. Službu môžete využiť iba pokiaľ ste svoj tovar objednali cez Zásielkovňu a len na pobočke, ktorá je zároveň podacím miestom.
  2. Pokračujte podľa pokynov tu.
  3. K starostlivo zabalenému a nepoškodenému tovaru priložte vyplnený formulár.
  4. Po prijatí balíčku na reklamačnom oddelení posúdime tvoju reklamáciu a budeme ťa kontaktovať.

 

V prípade akýchkoľvek nejasností sa obráť na naše reklamačné oddelenie na emaily reklamacie@wayfarer.sk, prípadne na tel. čísle +421 233 006 800.

Spodné prádlo nie je možné z hygienických dôvodov vrátiť ani vymeniť.

Záverečné ustanovenie

Tento reklamačný poriadok je vydaný v súlade s občianským zákonníkom (č. 89/2012 Sb.). 

Tento reklamačný poriadok nadobúda platnosť dňa 1. januára 2014 a ruší všetky predchádzajúce ustanovenia a zvyklosti v súvislosti so zárukou na tovar a reklamačným riadením.

Spoločnosť X-Trader.cz s.r.o. si vyhradzuje právo na zmeny tohto reklamačného poriadku bez predchádzajúceho upozornenia.

Search engine powered by ElasticSuite